kan er een draadloze controller voor pc gebruikt worden in game maker? zo ja? hoe?

ik wil met game maker een controller gebruiken ( http://www.bol.com/nl/p/games/thrustmaster-3-in-1-draadloze-controller/1004004006164124/index.html#product_images )
kan dat? en zo ja hoe moet je dat instellen dat je spel erop reageert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gezien dat deze joypad compatible is met de PC, moet dit geen enkel probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe stel je bijv. in dat als je op A drukt bij controller dat hij dan springt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dat in de instellingen van Game Maker moet bekijken. Volgens mij kan je daar je toetsen toewijzen op acties, net zoals dat bij andere games mogelijk is.