Hoe maak je een gif?

Ik heb er veel naar gezocht, maar zie alleen maar uitleg over een gif met plaatjes, maar ik probeer een gif te maken van een youtube video.. Ik hoorde dat je dat met foto shop kan doen, maar ik kan geen goede download link vinden, iemand enig idee? En dan moet ik natuurlijk nog weten hoe je er een gif in maakt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan met een programmatje als UnFEEz.

Toegevoegd na 31 seconden:
UnFREEz bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan makkelijk met de volgende applicatie: Avlan Design - Animated GIF Producer.

Is niet gratis, maar wel een goede applicatie.

PS. Mijn vorige antwoord werd verwijderd omdat er zogenaamd een 'verwijzing was naar illegale inhoud'. Dan doen we het zo :p. Ik raad je de bovenstaande applicatie echt aan.