Hoe kan ik een twitterfeed op een scherm projecteren?

Ik bedoel met alles wat wordt getweet met een bepaalde #hashtag. Dat dan onderaan het scherm langsscrollt. en eventueel de statistieken van het aantal tweets van de hashtag. en zo iets met facebook. De scroll loopt dan over een ander beeld heen, continue door. Je ziet dit soort dingen wel eens bij tv-programmas.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik was laatst bij een bijeenkomst waar deze Twitterfontein gebruikt werd. Hoe het exact werkt weet ik niet maar het ziet er vrij simpel uit!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk 1 dag Twitterfountain gebruikt en daarna overgeschakeld naar een andere waarvan ik de naam vergeten ben

Andere antwoorden (2)

Dit is mogelijk met TweetWall Pro. Je kunt het gratis uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.tweetwally.com/ kan je uitproberen.