Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

E-mail van mij vrouw komt op mijn laptop hoe kan ik dit voorkomen??

Mijn vrouw heeft een e-mail account van Gmail op mijn laptop op haar gedeelte (andere gebruiker) het account komt niet voor in mijn thunderbird e-mail bestand,toch krijg ik e-mail's van haar in mijn inbox hoe kan ik dit voorkomen
ik heb zelf ook een Gmail account maar totaal anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je bij je account instellingen je klantnummer (of iets dergelijks afhankelijk van je ISP) als gebruikersnaam hebt genomen dan gaat dit alle email accounts onder deze account binnen halen, dus ook die van je vrouw.

Als je echter je account configureert met als gebruikersnaam je email adres, dan gaat hij enkel mails binnenhalen gericht aan dat specifieke email adres.

let wel op dat het wachtwoord van je email account niet noodzakelijk hetzelfde moet zijn als dat van je ISP. Dit kan je namelijk zelf beheren en indien nodig resetten per geconfigureerd email adres onder jouw hoofdaccount bij je internet provider. Dit kan je doen als je aanlogt bij je internet provider configuratiescherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Email voor je vrouw kan alleen maar in jouw thunderbird binnenkomen als de account van je vrouw expliciet ingesteld is in thunderbird!

Als dat niet zo is, dan is de email die jij binnenkrijgt geadresseerd aan zowel jou als aan je vrouw.

Er is geen andere mogelijkheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alweer een anonieme mingever. Zielig hoor ;)
U hebt 2 mogelijkheden:
OF haar g-mail account uit uw Thunderbird verwijderen.
OF een zogenaamd "filter" aan maken waarin u Thunderbird opdracht geeft e-mail voor mijnvrouw@gmail.com in een bepaalde directory ("map") te zetten.
Zie voor dat laatste in Thunderbird de tab "extra" => "berichtenfilters".

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding