Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Labtop aansluiten op pc?

ik heb een vga kabel en ik wil dat mijn beeldscherm van mijn labtop aan de computer word verbonden maar dat lukt niet. ik heb een converter achter mijn computer zitten daar een vga kabel aan en die vga kabel heb ik aangesloten aan mijn computer. maar het lukt me niet om het beelscherm aan elkaar te verbinden. mijn (PC aan LABTOP) dus heb ik 2 beeldschermen voor mijn pc. maar hij valt iedere keer uit als ik hem in mijn labtop doe dan gaat mijn labtop beeldscherm op zwart en je hoort tuduum en daarna gaat hij weer naar zijn eigen beeldscherm toe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
632
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar gaat het niet om
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is heel raar, een laptop sluit je niet aan op je PC maar op het beeldscherm van je PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laPtop.. met een P i.p.v. een B
Van iemand van 13 jaar zou ik toch beter verwachten..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt geen VGA kabel tussen een laptop en een PC leggen ! Mogelijk maak je nog iets stuk ook. De VGA aansluiting op een laptop is een uitgang (om een monitor aan te hangen), geen ingang.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding