HTACCES elke pagina omleiden naar homepagina, hoe regel je dat?

Ik begrijp niets van htacces bestanden, hoe kan ik ervoor zorgen dat elke pagina op mijn site wordt teruggeleidt naar de homepagina?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het betreft hier 5 pagina's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met deze code, in een bestand dat je .htaccess noemt en in de root van de site zet:

Options +FollowSymLinks

AddCharset UTF-8 .css
AddCharset UTF-8 .js
AddDefaultCharset UTF-8

RewriteEngine on

# make sure existing directories and files are not being affected
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

# Rewrite all other files to send the URI to index.php.
RewriteRule ^(.*)$ index.php [L,QSA]