Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik verkoopdingen op mijn website zonder de website editor?

Ik heb een website gemaakt voor een vriend van mij.
Nu wilt hij regelmatig dingen erop zetten die hij kan verkopen, maar hij heeft mijn website editor niet. (studio webdesign pro 4)
Wie weet een programma oid waarmee dat kan?
Adobe acrobat pro is er een, maar die is duur in aanschaf en het liefst wil ik het gratis.
en het liefst ook nog zo makkelijk mogelijk.
iemand??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
683
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat het juist de bedoeling is van Studio Webdesign Pro dat een 'klant' (in dit geval jouw vriend) zijn website eenvoudig zelf kan onderhouden of aanpassen zonder het programma te hebben. Dus als dit (nog) niet kan, heb jij waarschijnlijk iets niet helemaal goed gedaan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De naam pro doet vermoeden dat het commercieel is dus je mag het hoogstwaarschijnlijk niet op meer dan 1 computer gebruiken. De enige optie is dat hij naar jou komt of dat hij jou ftp-toegang verschaft en je alleen de resultaten op zijn computer zet. Het is zelfs denkbaar dat dit officieel niet mag. Lees goed de voorwaarden van je programma anders loop je (een kleine) kans dat de leverancier een bedrag opeist dat hoger ligt dan je zou verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!
ik heb het programma gevonden waarmee het wel kan, NvU

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding