is een iframe een ouderwets stuk HTML code?

Je ziet het steeds minder vaak... wordt het door ontwikkelaars nog wel gebruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb wel eens iframes gebruikt. Werkte prima, maar het schijnt nogal 'not done' te zijn. Geen idee waarom. Toch kun je op http://www.w3.org/TR/html5/the-iframe-element.html nog een hoop informatie vinden over iframes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natha2011 heeft een redelijk goed antwoord gegeven. Het gebruik van frames in het algemeen en iframes in het bijzonder is af te raden, omdat het niet klantvriendelijk is. Afhandeling is te afhankelijk van gebruikte besturingssysteem/webbrowser. Je noemt het zelf 'ouderwets' . Een vriendelijke manier om dit te zeggen is: In onbruik geraakt.

Hopelijk kun je verder met de antwoorden van Natha en mij samen. Succes!