Wil van het msn-netwerk af. Wil niet van iedere activiteit op de hoogte zijn en ook niet lezen met wie ze vrienden zijn geworden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Open windows hotmail/live etc ga naar opties (rechtsboven ergens) / meer opties.

Kies daarna links bovenaan voor

Opties weergeven voor
windows live

Kies in het volgende scherm onder de kop Meldingen 'updates in je netwerk' . Vink alles uit en klik op opslaan.

herhaal de bovenstaande stap maar kies dan voor 'jouw updates' om je eigen meldingen uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gisteravond heb ik het zelf al uitgevogeld, het moet zoals jij het omschreven hebt, het beste antwoord dus. Bedankt, ik ben er vanaf

Andere antwoorden (4)

Gooi al je vrienden er dan gewoon uit, of kijk bij opties of je niet uit kan schakelen wat je niet wilt / je hele account op kan heffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat let je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BRAVO!

1. Ga naar de map C:\Windows\inf.
2. Open het bestand SYSOC.INF
3. En zoek de regel met msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7
in de file en haal daar het woord HIDE weg.
De regel komt er dan zo uit te zien msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7
4. Sla de file op.
5. Ga nu naar Configuratiescherm / software / Windows onderdelen toevoegen,verwijderen en nu is het mogelijk om Windows Messenger de deïnstalleren.
14 jaar geleden
da's gemakkelijk! msn uitzetten en nooooit weer aan doen...