Ik moet voor school een weblog maken, hoe pak ik dit aan?

Ik kreeg dus vandaag te horen dat ik een weblog moet maken, ik heb nog nooit iets gedaan met scripten. Het moet volgende week af zijn, help? Waar moet ik beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou een standaard weblog van http://www.blogger.com/ maken
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet een eigen site zijn, zelf gescript.
Jaspro101
12 jaar geleden
oh dat word wat lastiger... Ik kan je wel een beetje helpen ik maak zelf websites
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha, heb je misschien skype?
Jaspro101
12 jaar geleden
wel twitter @superwover en hyves jaspro101.hyves.nl