Wat is er voor nodig om een applicatie te bouwen met Visual studio webdesigner, waarbij de applicatie draait op eigen WEBserver?

Kan er een webserver gebouwd worden op basis van Windows Vista professional of Windows7 prof?
Bij de toepassing moeten een aantal mensen kunnen inloggen met een paswoord en gegevens kunnen invullen, en raadplegen. Zij moeten ook opgeslagen Worddocumenten kunnen inzien. Deze toepassing heb ik al gebouwd op MS Access, maar werkt lokaal.
bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

IIS kun je "aanzetten" in Windows 7. Dus ja, dat kan. Je wilt dan waarschijnlijk ook een database, dus dan heb je SQL Server nodig, of SQL Express als je het kleinschalig wilt houden. MySQL kan ook, maar dat integreert minder goed met het .net framework.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goedkope alles-in-één oplossing om een webserver te creëren is Server2Go.