Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

website maken, invulformulier verzenden mislukt?

hallo iedereen, ik ben bezig een website aan het maken, de website heb ik gemaakt met publisher 2007, en hij is helamaal in orde en staat al op het internet maar ik heb een invulformulier op mijn site gezet, maar als je dan via internet op verzenden klikt zegt skynet (daar staat het op) dat er een fout is—webbot self—of zoiets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
795
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een website in publisher? Weet je wat html en php is? En kan je de URL geven, dan kunnen we even de bron bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zonder enige broncode kunnen we niets voor jou doen vrees ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het alleen de bedoeling is dat je een berichtje krijgt als zich iemand inschrijft via jouw website, en dat je dan kunt bekijken wat die heeft verzonden, kun je ook een simpel Wufoo-formulier gebruiken (er zijn vast meer online diensten die dit bieden, maar deze gebruik ik zelf). Dan hoef je zelf aan de serverkant niks te regelen.. http://www.wufoo.com/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan moet je even je script nazien op fouten. Kijk eens of het verzend element correct is ingevuld en naar de juiste bestemming verwijst ..

Kan je hem eventueel als bijlage toevoegen? Dan kan ik hem even nazien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk of de
tag juist is ingesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
webbot klinkt als iets van FrontPage extensions. Je kunt niet zomaar een formulier maken zonder dat daar aan server zijde een programmaatje is die er iets mee doet. En de vraag is of jouw provider (skynet) wel rekening houdt met de microsoft tools. Waarschijnlijk niet. Je zult (zoals hierboven genoemd) de action van je form moeten omleiden naar een eigen script (php, asp of asp.net bijvoorbeeld).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding