Hoe krijg ik mijn website gecentraliseerd in de browser?

De template die ik gebruik is afgestemd op een beeldscherm resolutie van 800x600. Ik heb contact opgenomen met de helpdesk en die heeft het volgende geantwoord:

Of u voegt in elke pagina een tabel toe van 1 rij en 1 kolom (1 cel dus). Hier zet u verder niets in, maar u klikt links in het menu op 'Code', waar u een waarde ziet staan voor 'table width'. Deze kunt u aanpassen naar een hoger aantal pixels ('px') of procenten ('%'). Probeert u verschillende waarden, en kijkt u met welke waarde u tevreden bent. Vervolgens kunt u deze tabel ook op uw andere pagina's invoegen.

Waar moet ik dat in de broncode plaatsen? Hieronder ee stuk van de broncode?

Counselling en Intervisie

..... is een bedrijf......etc.

Toegevoegd na 30 minuten:
Dank voor je antwoord maar met "Zet na de de code

en voor de zet je
" centraliseer ik de hele tekst, ipv de website.

Helaas zie ik nl. geen dit is afgedicht in de template...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zet na de de code
en voor de zet je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet moeilijk doen met allerlei rare HTML code. Je kunt gewoon je div, waar de HELE website in staat, (noemen ze meestal container) met CSS in het midden zetten:

#container
{
position:relative;
margin: 0 auto;
width: 800px;
height: auto;
}

Dit zou het moeten doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgens mij alleen maar een 800px brede container .... maar de vraagsteller wil e.e.a gecentreerd ! HNiet moeilijk doen met allerlei rare HTML code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij reactie in laatste zin aan het eind het "?" vergeten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Margin: 0 auto; zorgt er voor dat de website in het midden komt. (automatisch links, automatisch rechts). Zo heb ik tot nu stuk of 15+ websites in het midden gezet. Ieder zijn eigen maniertjes natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Danielbenik Even getest, je hebt helemaal gelijk ! De 0-waarde is boven/onder, de auto L/R.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad :) Ik hoop dat Rambi zijn probleem opgelost is, anders hoor ik graag