Wie weet hoe je in je html code (code voor gastenboek op site) kan aangeven dat je het gastenboek in dit geval gecentreerd op je pagina krijgt?

Toegevoegd na 47 minuten:
Center werkt idd bedankt allemaal voor de uitleg!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (5)

Gastenboek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe de code is opgebouwd. Als je ergens 'align' ziet staan kun je het volgende schrijven:
Align='center'. Het beste is om in je vraag of in een privebericht de code op te schrijven. Het kan ook met een css geschreven zijn en dat wordt het weer een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat je precies nog meer op je pagina wil, maar als dat gastenboek het enige is kun je hier gebruik van maken:

Dit staat in het midden van het scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Code die ik in html gebruik en altijd werkt:

object

Als je object vervangt door het script wat je op die pagina wilt plaatsen moet het goed komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je pagina xHTML valid te maken (wat wel zo netjes is en het beste resultaat geeft in de browsers), kun je het volgende gebruiken (of even kopiëren vanaf http://plaatscode.be/141309/ ):

Pagina naam

Controleren kun je het op http://validator.w3.org/ .