hoe laat ik mijn muziek doorlopen in powerpoint 2010?

ik moet voor school een pps maken , maar dit is de eerste keer dat ik met powerpoint werk.
ik ben zover dat ik een muziekje in mijn eerste dia krijg gezet, en ook dat ik dat luidspreker icoontje kan laten verdwijnen.
maar nu wil ik dat de muziek gewoon blijft doorspelen als er van dia gewisseld word.
Dus dat ik de hele presentatie de muziek laat doorlopen.
hoe moet ik dit doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Klik op Animaties, daarna aangepaste animatie. Rechts zie je een je gekozen nummer staan. Klik hier op. Vervolgens klik je op Effectopties, hier kun je instellen wanneer die moet beginnen en kun je ook aangeven bij welke dia de muziek moet stoppen! Succes!!

Toegevoegd na 10 uur:
Dat moest zijn ..´Rechts zie je je gekozen nummer staan..´.
Hopelijk heb je iets aan m´n antwoord!