Ik neem aan dat je bedoelt dat niet meer kunt inloggen op mijn ING.Dan moet je nieuwe inloggegevens aanvragen en die krijg je dan via de post toegestuurd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet dan als je op de inlogpagina bent het linkje inloggegevens vergeten aanklikken.De rest wijst zichzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even binnenstappen naar de bali of de klantenservice bellen. Dan komt het vast wel goed;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal vast een reden hebben. Bellen heeft dan geen zin want ze weten niet of jij wel de echte bank houder bent zonder legitimatie bewijs. Ik zou eerder naar de bank zelf toegaan en vragen wat er aan de hand is. Daar helpen ze je vast verder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de bank kan een geblokkeerde rekening weer deblokkeren dus zit er niets anders op dan contact op te nemen met je bank.