Waarom kan ik als Admin alleen maar mijn eigen berichten verplaatsen en verwijderen op mijn messageboard forum?

Ik heb dus sinds kort een messageboardforum aangemaakt voor mijn vriendengroep. Om de boel een beetje overzichtelijk te houden ben ik ook begonnen met het verplaatsen en verwijderen van hele topics, maar om één of andere reden kan ik alleen maar topics die door mijzelf gestart zijn verwijderen, terwijl ik toch wel de Admin van het forum ben. Is er iemand die hier meer verstand van heeft en die mij kan helpen? Al vast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok dat phpbb word gebruikt? Misschien is wat meer technische info wel handig zoals mijn voorganger al zegt.

Antwoorden (2)

je moet goed bij de instellingen kijken. daar kun je aangeven wie wat mag doen bij de onderwerpen. vul daar dus elke keer jezelf in. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit welk forum je gebruikt:
Je hebt je admin te weinig rechten toe gekend.

Bekijk je instellingen nauwkeurig en pas het aan.

Bij het vervolg op deze vraag is het handig wanneer je minimaal even vermeldt wat voor forum je hebt en op welk besturingssysteem het draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is die stiekeme figuur die me telkens die duimpjes omlaag geeft zonder te zeggen waarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkelijk geen idee wie dat doet. Ik vind je antwoord in ieder geval geen duimpjes omlaag waard hoor. Ik weet eigenlijk niet wat er te zeggen valt. Het is een forum dat is aangemaakt met messageboard.nl, en het draait geloof ik op phpBB (dat staat onderin). Het is het gratis forum, dus mét reclame en andere onzin. Ik hoop dat deze details al wat handiger zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je wel inloggen in het beheerdersPaneel van je phpBB forum ?
Als het goed is heb je een password daarvoor gekregen.
In het beheerdersPaneel kun je dan zoeken naar de optie "groepsrechten" of "groepen". Daar zou je de rechten van admin moeten kunnen veranderen in "all" of "alles".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan inloggen op het beheerderspaneel van phpBB. Ik heb de Admin ook alle rechten gegeven die er te geven zijn (dus gewoon bij alle mogelijke dingen 'ja' invullen). Vervolgens heb ik mezelf nog via verschillende menu's admin gemaakt. Ik heb al bij forummenu's gekeken of ik daar misschien wat aan kon passen, maar niets werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap voor stap dan maar:
- ga naar beheerderspaneel.
- ga naar gebruikers en groepen (topmenu).
- ga naar groepspermissies (linkermenu).
- type selecteren; beheerderspermissies (dropbox).
- rol; alle functies (dropbox).
- rechter menu; klik "alles ja". Ga nu op deze zelfde pagina naar
- groepen beheren (linker menu).
- bij "voor opgegeven groepen" kies beheerders=>leden
- staat "admin" er bij ? zo niet; toevoegen (onderaan textbox). Maak de groep standaard voor admin.
- staat "admin" er wel bij; check of de groep standaard staat voor admin. Zo niet; maak admin alsnog standaard. Als het na deze handelingen nog niet werkt kijken we verder. Maar dit moet in orde zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt niet... ik heb je instructies precies opgevolgd.
Moet ik een speciaal account aanmaken voor admin of kan het ook gewoon met het account dat ik zelf gebruik om te posten? Misschien dat ik daar fout zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 'het werkt niet' bedoel ik trouwens dat er niets veranderd is. Ik kan nog steeds alleen maar mijn eigen berichtjes verwijderen en mijn zelf-geopende topics verplaatsen, verwijderen, sluiten etc. etc.