Fout in een maffiascript die ik op me website heb wat is er fout ????

Ga naar deze pagina om het script te bekijken

http://www.dolfgames.eu/script.txt

Weet iemand wat er mis mee is geef alsjeblieft antwoord kan het zelf niet ontdekken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Er valt zo weinig over te zeggen over dit PHP-script, als je niet aangeeft wat er fout mee gaat:

Ten eerste zit er een include in (safe_login.php) en dat deel is niet bijgeleverd.

Ten tweede hangt er een database aan, dus "even testen" door een buitenstaander is niet mogelijk.

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn PHP-editor geeft geen syntaxfouten aan, dus dat is niet het probleem. De pagina (tabel met formulier) wordt netjes getoond, maar uiteraard zonder ingevulde waardes (zie opm. hierboven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het met compris eens dat we meer informatie nodig hebben.

wel zie ik iets in je code waar ik je een tip over wil geven.

ik zie het volgende in je code:

#weergave
echo "

als je daarvoor al je PHP afsluit hoeft deze niet deze 2 regels "platte" HTML uit te schijven, en daarna doe je toch niks meer met je PHP.

Bij veel bedrukte systemen schijnt dat sneller te zijn als altijd alles via een echo te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ie9 werden je formulieren wel gepost. In ff4 echter niet.
Na het toevoegen van een base tag, in je headtags werden de formulieren wel gepost.
Leuke site trouwens :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de informatie die je geeft ben je nog niet zo erg lang bezig met PHP.

De meeste kans om het probleem op te lossen heb je dan nu hoogstwaarschijnlijk door de rechten een de compleetheid van je bestanden eens goed te bekijken. Waarschijnlijk heb je een bestand vergeten op de juiste plaats te zetten, of heb je de directory waar dat bestand in staan niet de juiste rechten gegeven, of het bestand zelf heeft te weinig rechten.

Andere veel voorkomende mogelijkheid is tikfouten in namen van variabelen. Loopt die maar even na wanneer bovenstaande niet de fout aan het licht brengt.

Succes !