Waarom doet mijn twitter App het niet?

Als ik mIjn twitter app aantik dan zie ik even een helemaal wit scherm met van die horizontale lijntjes er in en daarna gaat ie weer terug op mijn hoofds herm. Ik heb het probleem bij mijn iPod touch 2g en iPhone 2g. Als ik de app verwijder en opnieuw instaleer doe het wel weer even maar na een dag al weer niet!! Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan is je ipod niet snel genoeg en daarom sluit hij het af.
Probeer:
-hou de aan/uit knop + de homeknop ingedrukt tot het appeltje in beel komt.
-hou de aan/uit knop ingedrukt tot de slider in beeld komt om ipod uit te zetten, druk vervolgens de homeknop in tot deze slider weer verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan zijn dat je ipod te vol is of dat de app twitter bedoelt is voor nieuwe iPod generaties.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je na elke keer twitteren even de HOME knop 2x achter elkaar intikken en je vinger op de twitter app houden en dan op het kruisje klikken, misschien kan hij hem dan elke keer 'verversen' succes!