Als ik iets met paint opsla en het dan weer bekijk is alles anders. Wat moet ik doen? (lees beschrijving)

Ik krijg dan erg veel pixels op plekken waar ik ze niet wil (Een zwart blokje van 5x5 wordt dan zwart,grijs,bruin gemengd) .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij het opslaan van de afbeelding kan je de naam van de afbeelding opgeven, en daar onder kun je kiezen wat voor bestandstype het moet zijn. Als je voor 24-bit Bitmap kiest wordt de bestandsgrootte wel groot, maar je kunt alle kleuren gebruiken die je wilt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sla ze dan niet op als . Gif
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sla ze meestal op met .PNG of .JPEG
Je geeft erg weinig informatie, maar het klinkt als een te lage resolutie van je afbeelding.

Lees deze beginnershandleiding over het gebruik van Paint even. Misschien kunt u de vraag dan wat duidelijker stellen of wie weet kunt u het probleem zelf oplossen.
http://www.hccbg.nl/handleiding/handleiding_paint.pdf