Waar kan ik een simpel 'one-button' mp3-spelertje vinden om op je website te plaatsen?

...Met alleen zo'n klein [►] symbooltje waar je op kan klikken om een mp3 te starten waarna het verandert in [■] om hem weer te stoppen. Dus zonder toeters en bellen.
Het mag een betaalde versie zijn, maar in dat geval wel van een Nederlandse site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of dit precies is wat je bedoeld, maar het kan al met de html5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Zodra ik tijd heb, zal ik het 'even' checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via try-it-yourself (zie bron) kun je snel testen of dit is wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik daar kijk, zie ik een hele speelbalk terwijl ik slechts één playbutton zoek. Dus helaas...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.html5rocks.com/en/tutorials/audio/quick/ Kijk hier eens, hier staat hoe je m aan kan passen. Ik zit nu op een iPad dus ik kan de flash versie niet zien, maar anders kun je dus met een button en javascript t misschien zelf maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben natuurlijk zelf ook nog druk aan het speuren geweest en heb een goeie gevonden op:
http://musicplayer.sourceforge.net/
en inmiddels toegepast op mijn site.
Maar toch bedankt voor de moeite

Andere antwoorden (1)

Maak gebruik van HTML5