Bestaat er een javascript code voor een inlogsysteem met meerdere gebruikers?

Hallo
Ik ben al enkele dagen opzoek naar een inlogsysteem voor meerdere gebruikers, tot nu toe heb ik alleen een inlogsysteem kunnen vinden voor 1 gebruiker.

Wat wil ik?:
gebruiker 1: word doorverwezen naar bijv. www.voorbeeld.nl/8415421/gebruiker1

Gebruiker 2: word doorverwezen naar bijv. www.voorbeeld.nl/45641/gebruiker2

ENZ ENZ

Iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb een uur geleden toevallig zo'n systeem gezien.

Quote:

Inhoud .rar:
- config.php
- index.php
- inloggen.php
- menu.php
- pagina.php
- registreren.php
- uitloggen.php
- style.css en sql bestand

Voor dit script zijn een IP Check addon & Admin Ban addon te koop!

Website: http://bit.ly/p0ezJl