Is er een programma waarmee ik met de webcam kan opnemen?

Zodat ik de webcam als een soort van bewakingscamera kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel apart je hebt blijkbaar fans.. :D
Niemand heeft gereageerd alleen ik en toch heb je al een goeie vraag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb echt geen 2 accounts hoor maar het kan zijn dat iemand het een goede vraag vind en zelf geen antwoord heeft en wacht op de komende antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O nee, maar ik beschuldig jou niet hoor!!
Ik vind het alleen soms zo typisch, dus vandaar zeg ik blijkbaar heb je fans. :)
Want ik zie het soms zelfs bij vragen die al meerdere malen gesteld zijn en bij vragen die niet zó bijzonder zijn.
Ik reageer toevallig bij jou op.

Het beste antwoord

Ja er zijn meerdere programma's voor, gratis en betaalde.
Kijk maar eens bij deze link.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook zo:
open Windows Moviemaker en dan film opnemen.
Succes! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+