Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Hier een lijstje met allemaal verschillende contact formulieren ;). Free 2 use :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf maken, is niet zo ingewikkeld.

je kan ook die van mij krijgen een voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat doe je moeilijk vriend. hij kan er ook zelf om vragen en ik weet niet of hij hem al gemaakt heeft of een andere oplossing al heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan je gebruiken in HTML


































Naam
Voornaam
Roepnaam
GeslachtMannelijkVrouwelijk
Geboortedatum
Geboorteplaats
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoon Thuis
Telefoon Werk
Mobiele nummer
Beroep/Studie
Email
Uw Bericht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit word je externe PHP formulier if (isset($_POST['achternaam'], $_POST['voornaam'], $_POST['roepnaam'], $_POST['man'], $_POST['vrouw'], $_POST['geboortedatum'], $_POST['geboorteplaats'], $_POST['adres'], $_POST['postcode'], $_POST['woonplaats'], $_POST['telhome'], $_POST['teljob'], $_POST['mobiel'], $_POST['job'], $_POST['email'], $_POST['uw_vraag']));
// controle op aanwezigheid
{
// controle of de velden zijn ingevuld
$to = 'jouw email adres';
$subject = 'Contact formulier';
$achternaam = $_POST['achternaam'];
$voornaam = $_POST['voornaam'];
$roepnaam = $_POST['roepnaam'];
$man = $_POST['man'];
$vrouwelijk = $_POST['vrouw'];
$geboortedatum = $_POST['geboortedatum'];
$geboorteplaats = $_POST['geboorteplaats'];
$adres = $_POST['adres'];
$postcode = $_POST['postcode'];
$woonplaats = $_POST['woonplaats'];
$telehome = $_POST['telhome'];
$telejob = $_POST['teljob'];
$mobiel = $_POST['mobiel'];
$job = $_POST['job'];
$email = $_POST['email'];
$vraag = $_POST['uw_vraag'];
$all = "naam : $voornaam $achternaamrn Roepnaam : $roepnaamrn man : $man | vrouw : $vrouwelijkrn Geboortedatum : $geboortedatumrn Geboorteplaats : $geboorteplaatsrn adres : $adresrn woonplaats : $woonplaatsrn postcode : $postcodern Telefoon thuis : $telehomern Telefoon Werk : $telejobrn mobiel : $mobielrn Werk/Student : $jobrn email : $emailrn vraag : $vraagrn";
$send = mail($to, $subject, $all);
{
if ($send){
print ("u email is succesvol verzonden");
}
else {
print ("u email is niet succesvol vezonden");
}
}
}
?> dit is zonder controle of alles is ingevuld succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef SimpelWebs gelijk... Als je een antwoord plaats, zet dan ook het antwoord neer.
Met dit antwoord kun je beter een reactie plaatsen bij de vraag...
(Je mag volgens de reglementen ook geen antwoord geven, wat geen antwoord is.) Ook als mensen in het vervolg op deze vraag zoeken, is het gemakkelijker als meteen het antwoord erbij staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat punt snap ik helemaal, maar het is ook hoe je het schrijft, zoals je aan mijn account ziet, loop ik nog niet heel erg lang mee op goeievraag.nl. In je prive leven zal hij er ook niet zo mee omgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het PHP script voor gebruik wel even (her)voorzien van de juiste quotes, anders gaat het niet werken. (NB is niet de fout van @djteam99, maar komt door GV-editor, die wijzigt autom. single-quotes)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding