Met welk programma kun je een gratis (evt. Betaald) website bouwen op de iPad? (Flash is niet mogelijk)

Graag simpel, weebly en 123website.nl lukken niet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom lukken weebly en 123website niet? Wat mis je daar, dat het voor jou niet is wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om welk programma, het gaat erom wat je probeert te bereiken en daarna pas een programma erbij zoeken. Via html kun je eenvoudig een website maken die geschikt is voor de ipad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weebly heeft flash nodig op bepaalde plekken en jr kan geen items verschuiven en bij 123website loopt hij altijd vast...

Antwoorden (1)

Met de Apps Puffin en iSwifter heb je gewoon Flash op je iPad en kun je ook op de 123website.