Hoe kan ik een SWF bestandje van een site afhalen?

Ik heb een SWF bestandje op een oude site, van diegene die ik moet vernieuwen. Ik heb geen FTP inlogcodes, maar heb deze SWF wel nodig. Ben benieuwd wie mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alleen als de swf nog op een webpagina beschikbaar is kun je hem nog evt. kopieeren, bijv. uit de cache van je browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het even proberen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een swf-file van 113.600 bytes in de cache. In dit geval kun je gewoon in je browser kiezen voor:
"Opslaan" en dan heb je hem ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt niets aan deze SWF-file, want het is dezelfde file die ORBIT (zie @Zoekertje) ook levert (en daar geef je al aan er niets mee te kunnen, omdat animatie niet compleet is) In deze file staat wat er meer benodigd is van de oorspronkelijke website. Misschien kun je er met een "swf file editor" achterkomen ? (Google hierop)

Andere antwoorden (1)

Om elke video of film te kunnen downloaden gebruik ik altijd Orbit. Dit is een downloadmanager van oorsprong. Als dit op Uw pc is geïnstalleerd en U komt op de bewuste pagina terecht,houd de muis op het filmpje en er verschijnt een blauw Orbit icoontje met Getit. Click er met rechts op en geef aan ,welke extensie moet worden gedownload. Het wist zich vanzelf. Als het filmpje binnen is kunt U in de taakbalk of op het bureaublad op Orbit clicken en de juiste directory openen.

http://www.orbitdownloader.com/

Groet:Zoekertje