hoe maak ik een site zoals www.wordpress.com?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat je precies wil, maar om echt een website te maken zul je moeten leren programmeren in bijvoorbeeld php of asp.net, maar dit kan wel een paar jaartjes duren voordat je dit goed door hebt...

Het beste antwoord

Volgens mij wordpress.com gemaakt met Wordpress. Dus dat is je antwoord: Wordpress.
Daar kun je heel veel mee en het is nog gratis ook!

Toegevoegd na 20 seconden:
Volgens mij IS.... (typo :$)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was een voorbeeld; zoals

Andere antwoorden (1)

Er is een Nederlandse versie van Wordpress: nl.wordpress.nl. Hier wordt alles duidelijk uitgelegd. Je krijgt dan een site-adres als 'voorbeeld.wordpress.com.'

Zoek eens met Google naar (een Nederlands-talige) Wordpress tutorial.

Toegevoegd na 42 seconden:
Sorry, het adres moet zijn nl.wordpress.com.