Als je de vierde generatie hebt kan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met de 3gs kan het ook al!
De app van de foon zelf heeft onderin het beeld een schuifje dat je kan omzetten op foto of film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de app iVideocamera download (79cent) dan kun je met elke iPhone filmen.. je kunt er zelf effecten aan toevoegen, en je kunt zoomen... leuke app, werkt al vanaf iPhone 2G

Toegevoegd na 18 minuten:
en dit is met beeld en geluid... dus een volwaardige videocamera

Toegevoegd na 24 minuten:
Het youtube filmpje is 1 van onze filmpjes met iVideocamera gemaakt.. het was een beetje een grauwe dag, vandaar dat ie donker is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt van het model af. met de iPhone 4 kan het via de standaard camera functie. rechtonderin zit een switch tussen film/foto modus. voor de iPhone 3 versie heb je een aantal apps die het filmen nabootsen doormiddel van snel foto's nemen en daar een filmpje van maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de 3GS en als ik de camera opstart, kan ik rechts onderin switchen tussen foto en video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 3gs kan het ook net als de 4, gewoon een schuifje rechtonder in de photo app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zucht, slechte updates van GV zijn erg irritant. Update please?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je een camera app nodig, werkt wel maar niet zo goed resultaat als bij een 4