Ik ga kijken voor een nieuwe laptop welke merk kan ik het beste pakken

Zat de denken aan een apple

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (13)

Apple is wel erg duur , voor de goedkopere kan je bijv. Pacard bell nemen . Ik hadvoor350 een hele goeie!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Packerd Bell is GEEN aanradar! Wellicht goedkoop, maar zeer slechte service! Dell daar in tegen, is wel goed. Goede service, goede prijs/kwaliteitsverhouding, ik werk er al mijn hele leven mee. Ik raad zelf de dell studio 15 aan.
Met stip bovenaan apple. Is stabiel start snel op. En is erg makkelijk te back-uppen

Dus doen zeg ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer en Apple voor het grafische en foto's bewerken enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple is een goede keuze, maar Asus een hele goede tweede. Ik heb een Asus en kwalitatief hoort hij bij de top, maar is toch iets betaalbaarder. Ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple is erg duur
maar als je het geld er voor hebt kan je wellicht voor hetzelfde geld er nog iets anders bij kopen
een laptop gebruik je in de meeste gevallen toch alleen maar voor internetten en mailen en wat videootje enzo bekijken dat kan je net zo goed met een goedkopere windows laptop

xbox erbij of lekkere game desktop ?
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook een asus, en hier nooit een enkel probleem mee gehad( op t soms te weinig RAM geheugen maar dat komt door de onwijs zware programmas die ik gebruik, en dit is ook goed uitbreidbaar)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben overgestapt van windows naar een Macbook. Geweldig!
Kijk op marktplaats naar een 2e hands! Apple is een absolute aanrader.Als je kennissen hebt met Apple computers kun je ook dingen uitwisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple is prima, maar prijzig. Bij Windows laptops zou ik gaan voor Dell, Asus of Toshiba. Dat zijn gewoon de betere, maar net wat duurder dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik groot applefan, maar als alternatief kan je het beste een Sony Vaio, of een topklasse Toshiba nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je Windows, dan zou ik Asus zeggen (heb ik zelf ook mijn laptop van en is echt goed (nog nooit noemenswaardige problemen gehad en draait na 4,5 jaar nog als een zonnetje)). Maar Apple is natuurlijk ook echt een aanrader (persoonlijk vind ik het design onovertrefbaar en echt magnifiek)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een Mac. Het besturingsprogramma OS X staat er bij aankoop op, je krijgt regelmatig berichten voor het updaten van dit programma plus de nieuwste beveiligingssoftware. En dat kost je niets extra. Bovendien is OS X bijzonder moeilijk te hacken (itt Windows 7). Ook als je van makkelijk en mooi houdt: koop een Mac, je zult er nooit spijt van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste moet je je afvragen welk systeem je wilt. Apple is een beetje als een kinderfietje. Het ziet er strak uit, maar hardware upgrades zijn zeldzaam mogelijk en duur. Veel software is er niet waardoor communiceren met de rest van de wereld een beetje lastig kan zijn, maar apple houdt jouw handje stevigvast.

Ga je voor pc, dan zit je op die stoere motor. Je kan alles tweaken en ze hard gaan als je zelf wilt, maar je loopt wel wat meer risico om een keertje te crashen. Wat meer voor de echte man dus ;-)

Ik kan helaas geen plaatje uploaden vanaf mn ipad, maar check de link en je snapt mijn verhaal :-)

Qua kwaliteit voor een laptop heb ik goede ervaringen met asus. Die assembleren de macbooks trouwens ook, maar voor ieder merk geld; koop je de goedkope flashy consumentenlaptops, dan koop je rotzooi. Een goede laptop onder de 600 bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dell is goed. Goede service, goede prijs/kwaliteitsverhouding, ik werk er al mijn hele leven mee. Ik raad zelf de dell studio 15 aan.