Ik zoek een javascripje.

Ik zoek een javascripje waarbij een foto van uit het midden. overgaat in een andere foto. b.v. draaiend of vervagend of zoals de sluiter van een camera.
( Leejoo heeft het niet ! Jammer jammer )
Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de volgende pagina staan voorbeelden van foto-scripts. Door op een onderwerp te drukken komt U op een nieuwe pagina ,waarop het voorbeeld is te zien ...en links kunt U dan op "selecteer alles" drukken,kopiëren en op Uw webpagina toepassen.

http://www.freebox.nl/fotoos%20zweevend.htm
Aan de hand van de scripts wordt zelfs uitgelegd,waar het moet worden geplaatst.

in de body