Hoe vind ik gratis PHP Programmeurs

Hallo,

Hoe vind ik gratis PHP programmeurs die mij kunnen helpen met mijn hobby project? Ik heb niet het budget om programmeurs te betalen, dus hoopte ik op mensen die mij met plezier zouden willen helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt misschien op onderstaande site jpuw vraag stellen:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/meedenkenwerken-aan-een-leuk-hobby-project/77284/

Toegevoegd na 23 uur:
Er is een 15-jarige op deze site die een bij baantje zoekt, misschien kunnen jullie iets afspreken:

http://www.goeievraag.nl/vraag/zoek-bijbaan-php-programmeren-web.170420
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat weerhoud je ervan zelf php te leren? Het is leuk en leerzaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niks gaat de zon op.

Gratis bestaat niet.

Ik ben zelf, onder andere, PHP programmeur. Als ik voor jou iets doe kost dat tijd, en tijd is geld. Of jij betaalt dat, of ik (virtueel).

Maar vertel, wat is je probleem, waar zit je mee, waar kom je niet uit?

En wat is voor mij voldoende reden om mijn expertise gratis aan jou ter beschikking te stellen?
rose