Hoe krijg ik het filmbestand van mijn blackberry in windows movie maker?

Ik heb een schoolopdracht, hierbij moest ik een filmpje maken.
Dit had ik met mijn blackberry gedaan.
Nu wil ik de filmpje bewerken in windows movie maker. Als ik de filmpjes daarin wil openen, krijg ik alleen het geluid te horen. Waarschijnlijk is het bestand te klein?
Heeft iemand een handige tip dat ik het filmbestand toch goed in windows movie maker kan krijgen om dit te kunnen bewerken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had vorige week precies hetzelfde, alleen ik had gefilmd met mijn iphone.

Je kan het best even format factory downloaden, daarmee kan je het makkelijk converteren naar het goede bestand voor windows movie maker.

Je selecteert in het linkerrijtje converteren naar WMV en dan voeg je bestanden aan het rijtje toe.
Als je dat gedaan heb druk je op starten en het gebeurt vanzelf!
als er staat geconverteerd dan klik je op het knopje doelmap bovenaan, of rechtermuisknop op het bestand, en daar staan je geconverteerde bestanden.

bij mij is dit verder allemaal goed gekomen, alleen 3 filmpjes zijn er niet helemaal goed doorheen gekomen, daar kreeg ik een melding met verkeerd geindexeerd..
Ik hoop niet dat jij dat ook krijgt, het moet verder goed gaan!

Succes!