Ik wil tekst op mijn grafische rekenmachine krijgen die op mijn laptop heb getypt. Hoe moet ik het programma 'Notefolio' installeren op mijn GR?

Ik heb al wel een kabel en heb de cd geinstalleerd op mijn laptop, ik heb ook al een tekst, maar dan zou die op mijn rekenmachine onder notefolio moeten staan, maar ik heb nog geen notefolio, hoe kan ik dit op mijn GR zetten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb een texas instruments, TI-84 plus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Op internet kun je dat programma dowloaden. Uit ervaring weet ik dat hiervoor enige computerkennis gevraagt wordt. Ik heb het nu ook, echt heel handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee ik weet niks van Notefolio maar ik denk dat ik je wel kan helpen met je probleem.

Op de middelbare heb ik altijd GR Program Generator gebruikt. ( en waar ga je dit voor gebruiken? Haha grapje, dat snapt iedereen hier ook wel xD ) Dit is een heel simpel programma. Op je pc kun je tekst typen in handige submenutjes. Wijst zich vanzelf. En het totale bestand kun je simpel met TI-connect op je GR zetten.

In TI-connect moet je naar explorer en dan gewoon slepen.

Succes