hoe check ik in asp of de waarden van een formulier zijn ingevuld ?

als alle waardes zijn ingevuld word de mail verstuurt en er een pagina met succes weergegeven.

als niet alle waardes zijn ingevuld krijg ik een fout melding van pagina niet gevonden of een 404 ligt aan het mail adres waar de mail naartoe word gestuurd

Toegevoegd na 1 minuut:
een link naar een GOEIE tutorial mag ook, maar moet er wel duidelijk zijn hoe ik het voor elkaar krijg. maar liever iemand die het hier even goed uitlegt

Toegevoegd na 8 minuten:
gaat om asp.net

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ControlToValidate="UserName" ErrorMessage="User Name is verplicht."
ToolTip="User Name is verplicht." ValidationGroup="CreateUserWizard1">*

dit als formulier dit bekijkt of er een username is ingevuld, klik je op verzenden of iets dergelijks dan zal de melding komen dat een username verplicht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Dat is geen ASP, dat is ASP.Net.
rose
13 jaar geleden
Sorry, ik had de toevoeging nog niet gezien...