wat is een mooi programma om je huis te ontwerpen! net als een architect die bouw tekeningen ontwerpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Autocad? Wel erg duur en ingewikkeld...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met Google Sketchup kan je aardig wat maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Agree! Google SketchUP is tevens ook nog easy-to-use
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik google sketchUp met veel plezier, simpel programma, niet heel erg technisch maar wel effectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google sketchup raad ik ook aan, vooral omdat je gebruik kan maken van dingen die anderen al hebben gemaakt.
wil je dus een huis maken dan kan je al kant en klare tafels en stoelen van anderen gebruiken.
Architect 3D is wel aardig. En met het gratis programma Sketchup van Google kom je ook een heel eind.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het inderdaad wil doen, zoals een architect dat doet, dan zijn genoemde programma's te licht en kom je eerder uit bij een programma als Autocad, maar dat is inderdaad duur en complex, zoals iemand anders ook al aangaf.