wat is een goed, gratis, uitgebreid film bewerkings/maak programma?

Ik ben dus opzoek naar een programmatje waarmee je filmpjes kunt maken.
Zoals bijvoorbeeld een muziekje achter een reeks van foto;s zetten.

Het moet wel gratis en vrij uitgebreid zijn.

Ik heb op mn computer standaard windows live movie maker maar dat bevalt me niet echt.

Bedankt voor de mensen die iets weten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

GIMP.net is misschien een idee.

Als je fan bent van illegale software kun je natuurlijk ook Photoshop downloaden.
Erg goed en uitgebreid, Photoshop raad ik je dus aan.
Maar die is jammer genoeg niet gratis, je hebt er een licentie voor nodig.
Maar met downloaden is dat probleem wel weer gefixt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je Adobe After Effects sterk aan, een zeer sterk aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geweldig programma.......... maaaaaaaaaar je moet wel ff aan de studie voor je hem helemaal kunt gebruiken.
windows media player? bedoel je zoiets?