Welk gratis (evt opensource) CMS is goed geschikt voor custom web applicaties? (zie vraagstelling)

Welk gratis (evt opensource) CMS is goed geschikt voor custom web applicaties?

Er wordt een website gebouwd die het mogelijk maakt voor bezoekers om bepaalde vergelijkingen tussen locaties en producten uit te voeren. Ook moeten beoordelingen mogelijk zijn.

Hier komt e.e.a. custom PHP programmeerwerk bij te pas.

Welk CMS raden jullie als basis aan? Hij moet op PHP gebaseerd zijn en de database het liefst op MySQL.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor de hand liggend is hier Joomla!

Als dat niet voldoet kun je beter zelf een CSM bouwen...
rose
13 jaar geleden
Ook ik ben een voorstander van joomla. Het heeft een grote community en veel extensiemogenlijkheden. Daarnaast is het prettig dat je afzonderlijk een template kan maken die de layout van je site bepaalt (hiervan zijn een aantal al aanwezig als je het installeert). Zeker een aanrader.