Hoe kan ik de titel bij een share in Facebook icoon aanpassen?

Hallo beste mensen,

Ik heb sinds gisteren de scripts voor Hyves Facebook en Twitter gedownload en in gebruik genomen zodat mensen de gelegenheid hebben onze activiteiten met hun netwerken te delen. Nu kan ik bij Hyves en Twitter de teksten zelf invullen en klaarzetten, maar Facebook pakt de standaard titel van mijn website (zie foto) en daardoor is het altijd hetzelfde terwijl het om diverse activiteiten gaat. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen of dat er misschien nog een ander script is dat ik gebruiken kan?

Bij voorbaat dank,

Debbie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

door erop te klikken!!!!