Weet iemand een handleiding voor gevorderd web designen?

De titel zegt het al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag het in het Engels? Gaat het dan om vormgeving of om de techniek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niet uit. Het gaat er meer om omdat ik later in de web design wil en nu er niks van kan leren omdat ik nog op de middelbareschool zit
en al die basis dingen ken ik al. dus :D

Antwoorden (2)

Een handleiding voor gevorderden heb ik niet voor je, wel een tweetal sites waar je je tanden in kunt zetten:

Zen Garden, over de mogelijkheden van webdesign met CSS

http://www.csszengarden.com/

en Web-Garden, een belgische site met tutorials...

http://www.web-garden.be/
rose
13 jaar geleden
Ik weet niet of je het echte design gedeelte bedoelt of dat je nou het 'programmeren' bedoeld, maar voor het 'programmeer' gedeelte kan je naar de onderstaande site gaan, hier heb ik ook alles geleerd wat ik weet van HTML, CSS, PHP etc.

Het is wel Engelstalig, maar zeer duidelijk en begrijpelijk naar mijn mening.