installatie spel niet voltooid

Ik was een spel aant het installeren toen ik perongeluk de installatie afbrak. Het is dus niet volledig geïnstalleerd, maar het staat wel al op mijn pc. Ik kan het dus ook nie desinstalleren en opnieuw beginnen... Het spel opstarten al evenmin. Weet iemand misschien hoe ik de installatie kan verderzetten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat je kunt doen is hem opnieuw installeren over de bestaande versie heen mocht dit niet lukken omdat het programma msi gebruikt kun je met het programmatje Windows Install Clean Up het msi bestand verwijderen uit het register waarna je de installatie wel weer kan installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start de setup gewoon opnieuw, dan kunnen er twee dingen gebeuren:
óf hij herkent de bestanden die er al staan en gaat gewoon verder zonder enig probleem
óf hij merkt op dat het er al op staat, in dat geval heb je vaak een optie als 'repareren'.