Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik in Internet Explorer opgeslagen gebruikersnamen/wachtwoorden verwijderen ?

IE slaat voor verschillende websites gebruikersnamen en wachtwoorden op. Als ik dan op een bepaalde site mijn gebruikersnaam/ww moet invullen, is de 1e letter genoeg. Daarna kan ik de rest selecteren uit een opgeslagen lijst. Waar kan ik die lijst vinden/aanpassen/verwijderen ?

Toegevoegd na 14 minuten:
Bij voorkeur niet de hele lijst in 1x verwijderen, maar zelf kunnen kiezen welke wel en niet zoals in bijv. Firefox.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoewel ik bij een eerder antwoord daarop onterecht minnetjes kreeg, had ik 't wel bij 't juiste eind:
1. IE starten.
2. Extra
3. Internet opties.
4. Browsing history: delete. Vervolgens alles verwijderen.
PS: ik heb wel een engelse IE, dus bijv. bij punt 4. zal het wat anders heten, bijv. Browser geschiedenis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je CCleaner draait wordt je pc opgeschoond en ook worden alle wachtwoorden verwijdert.

Hier kan je het programmaatje gratis installeren.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is er geen optie beschikbaar om selectief gebruikersnamen & wachtwoorden te wissen in Internet Explorer 8.

Om alle inloggegevens te wissen kunt u onderstaande stappen volgen:

Open Internet Explorer en druk op de CTRL+SHIFT+DELETE toetsencombinatie.
Vink alle opties behalve wachtwoorden en formuliergegevens uit en druk op verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding