hoe foto op het goeie formaat maken voor twitter?

als ik hem wil opslaan zeg hij fout bij het laden maar als ik mijn bio enzo verander doet hij het wel ik denk dat ik de verkeerde maat heb maar hoe kan ik hem verkleinen voor twitter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het formaat maakt bij twitter niet uit, alleen de grootte van het bestand, en het moet een JPG / GIF / PNG bestand zijn.

"Maximum size of 700k. JPG, GIF, PNG."