Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe neem ik contact op met youtube?

En gaat dat dan in het Engels of kan dat ook in het Nederlands?
En heeft het ook zin?

Mijn account is afgesloten zonder een waarschuwing en/of email ontvangen te hebben.

Daarom zou ik een klacht in willen dienen en vragen of ik mijn account terug kan krijgen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik had eerder 2 aflveringen van een japanse tekenfilm serie geupload en dat mocht ook want er werd toen nog niks over gecaimd. Pas veel later. ik heb het netjes verwijderd na de waarschuwingen.

Deze keer kreeg ik de 3e waarschuwing voor een lied die al jaren op mijn account stond en er werd niets over geclaimd. Ik heb er ook bij gezet dat t niet van mij was etc.

Plots sluiten ze mijn account af zonder een waarschuwing. Normaal kun je die bij je profielinstellingen vinden maar die kreeg ik niet. Het maitje kreeg ik pas 2 of 3 dagen nadat mijn account gesloten werd.

Dat noem ik nou niet netjes...
Ik wil geen rechtzaak aanspannen ofzo, maar wel een klachtenbrief of iets dergelijks opsturen zodat ik mijn account terug kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In de eerste plaats zou ik, als ik jou was, graag willen weten wat het waarom is van het afsluiten van je account.
Wanneer je het onterecht vindt, heeft een klacht altijd zin.
Ik zou het in het Nederlands doen, want die mogelijkheid biedt youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoorden doe je in het Nederlands, het wordt naar de Nederlandse YouTube community gestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad even zoeken, maar dan vind je ook wat:


Ongepaste inhoud: Ongepaste inhoud_ AccountbeëindigingDelen Afdrukken


Accounts kunnen worden beëindigd wegens

een herhaalde schending van de communityrichtlijnen of de servicevoorwaarden
herhaalde claims van inbreuk op auteursrecht
een afzonderlijk geval van ernstig misbruik (zoals intimidatie of spam)
Een gebruiker wiens account is beëindigd, mag geen andere YouTube-accounts openen, bezitten of maken.

--Als je account is beëindigd en je niet weet waarom, kun je meer informatie aanvragen via dit formulier.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding