Is er al een site waar je kan zoeken - bijv dmv een foto en wat standaard maten - naar je eigen dubbelganger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou cool zijn! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die is er... Lameffinmijngeheugen graven...

Het beste antwoord

Op MyHeritage.com kan je je foto uploaden en dan kijken welke celeb er 't meeste op lijkt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Wilders scoort niet zo best - slechts 68% maximaal. Hangt natuurlijk sterk af van de fotodatabase die ze hebben... Ze hebben blijkbaar niet eens een foto van Wilder zelf.

Toegevoegd na 27 minuten:
Met Picasa schijnt 't (ook) te kunnen (niet getest - ik heb geen Picasa-account):
http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/bto/20080829/face_detection.png?tag=mncol;txt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze ken ik, maar de kans is natuurlijk veel groter dat je dubbelganger geen celebrity is. dus zoek ik een site waar iedereen met iedereen gematched kan worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gazopa.com kan nog, maar die kijkt meer naar z'n geheel en niet zozeer naar gezichtskarakteristieken.

Andere antwoorden (1)

Nee, ik hoop het niet. Dat ik in een database zit, want heb ik geen privacy meer.