Download het programma 1-Click YouTube Downloader. Plak daarin de link van het filmpje met de muziek die jij wilt hebben. Dit programma zet daarna het YouTube filmpje automatisch om in een muziekbestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn hier veel progamma's voor, je kunt dit gewoon googlen. Ik gebruik zelf het progamma Free Studio Manager en dat werkt heel erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De URL van YouTube bij dat filmpje op deze site invullen: http://www.keepvid.com/

Na een aantal seconden kun je dan een mp3 bestand downloaden (of andere extensies zoals mp4 als je het filmpje wilt downloaden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik daar Zamzar voor. (http://www.zamzar.com/)
Kies 'download video' en kies voor omzetten in Mp3.
Werkt prima en is kosteloos, je hoeft zelfs geen account aan te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nog een gratis tool, Youtube to MP3 converter. Handig om alleen het geluid van een fimpje te downloaden, werkt erg eenvoudig. Hiermee kun je ook meerdere muziekjes van meerdere videos in één keer opgeven en allemaal laten downloaden.