Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zoek ik makkelijk naar games in de Itunes store?

Voor m'n nieuwe Ipod touch zoek ik naar games in de Itunes store. De games lijken vreemd gerubriceerd, een blok met 'what's hot' en 'nieuwste games' en 'wat spelen wij' etc. Klik je dan op een game om te kijken of het wat is, dan kun je niet meer terug maar bijvoorbeeld alleen klikken op 'toon alles van deze uitgever'.

Ik wil eigenlijk een totaaloverzicht en eventueel kunnen selecteren op soort game, maar zoals het nu is vind ik drama.

Zoek ik verkeerd, of is de itunes store gewoon onhandig opgezet?

13 jaar geleden
in: Internet
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is inderdaad niet helemaal logisch ingesteld. Ik kijk vaak bij de top25 gratis apps.
Of ik zoek op de naam van een spel, als ik van een collega heb gehoord dat die leuk is.
Ik kijk ook vaak via Safari op de iPhone op deze site: http://freeappalert.com/
Daar staan allerlei spellen en dergelijke die tijdelijk gratis zijn.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is inderdaad lastig om goed te zoeken in de App Store, maar als je in iTunes 10 links op iTunes Store klikt en dan bovenin rechts op het pijltje naast App Store en dan voor Games kiezen.
Als je dan daar helemaal naar beneden scrolt, zie je links een overzicht van de soorten games.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding