Heeft AppRemover zijn werk gedaan?

Ik heb gisteren een vraag gesteld over hoe ik AVG van mijn PC kreeg. Ik kreeg een antwoord waar in stond dat ik AppRemover kon downloaden zodat AVG weg van mijn PC zou zijn.
Het verwijderen heeft ongeveer 18 (!) uur geduurd en nu is hij eindelijk klaar. Ik kan alleen niet op 'next' klikken. Kan ik nu veilig mijn PC opnieuw opstarten of is er iets fout gegaan?

Als het echt nodig is kan ik er wel even een screenshot van maken.

Alvast bedankt, Daydream.

Toegevoegd na 15 minuten:
Heb toch maar even een screenshot gemaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zo te zien heb je geen keus. Veel risico loop je niet daar je systeemherstel kan draaien bij problemen. Vraag mij ook af waarom je deze software hebt gebruikt dit kan je gewoon verwijderen via programma en programmaonderdelen in het configuratiescherm van windows.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, goed antwoord! Ik heb geprobeerd AVG te verwijderen maar het lukt gewoon niet. Hij blijft zegt maar hangen bij 'verwijderen', de balk blijft leeg.
+