Waarom mis ik de functionaliteiten (zie uitleg) op de mobiele versie van GV?

http://m.goeievraag.nl/

Je kunt niet kiezen voor:
"Volgen"
"Goeie Vraag!"
"Duimpje op"
"Duimpje neer"
"Meld misbruik"
"Bewerken"
"Verwijderen"

Wordt dit er allemaal nog ingebakken?

Als je het met me eens ben, laat het even weten!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
loopt storm hier :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat viel me ook op.
Jammer wel want verder werkt het als een speer op mijn mobiel. Kan ik eindelijk fatsoenlijk GV-en onderweg.
(Welnee... ik verslaafd? Hoe kom je erbij ??)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BvB, heb jij wel de button 'stel je vraag' zichtbaar, want bij mij (windows mobile smartphone 6 met de ingebakken internet explorer) is dat niet het geval. Dit had ik overigens al doorgegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Martin de opera mini browser werkt veel prettiger vind ik. Misschien een tip voor jou ? Ennuh is gratis... groot voordeel ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Smiley-D, ik zal eens kijken, ik heb hem erop staan geloof ik. Overigens gebruik ik zelf ook Skyfire, dat werkt ook wel lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ja hoor ik zit nu op Opera Mini te kijken en daar staat de knop stel je vraag wel op, vreemd dat internet explorer deze hier niet afbeeld. Hoewel vreemd, we zijn natuurlijk wel wat gewend van Microsoft als het op (non)conformiteit met standaarden aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ martin helemaal mee eens. Daarom kijk ik meestal eerst of ik alternatieven kan vinden voor MS. Maar dat is misschien een afwijking van mij ;-)

Het beste antwoord

We hebben ervoor gekozen in eerste instantie een redelijk eenvoudige versie online te zetten, zodat deze alvast gebruikt kan worden. In de nabije toekomst zullen steeds meer functies woren toegevoegd.

Welke functies zouden jullie het liefst het eerst zien in de mobiele versie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat de gerbuikers geen antwoord kunnen geven.

Maar ik steun je vraag wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De werkelijke redenen zijn alleen bekend bij Goeievraag zelf. Dus wellicht kun je beter daar je vraag neerleggen. Echter ik kan wel een paar redenen bedenken. Ten eerste is dit slechts een eerste versie die wij gebruikers onder ogen krijgen. Daar kan ik me bij voorstellen dat ze eerst de belangrijkste functionaliteit hebben gebruikt (namelijk het vragen stellen) Wellicht dat in een later stadium e.e.a bijgebouwd wordt. Ik heb echter geen zicht op het goeievraag to-do lijstje dus dat blijft gissen.
Aan de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat je in een mobiele versie niet alle functionaliteit opneemt mede om de snelheid van de mobiele site te waarborgen. Neem bijvoorbeeld een site als gmail. Daar kun je via de mobiele versie een hoop maar lang niet alles wat je via je pc wel kunt.