Zijn webpagima's pp aan andere sites gelinkt?

Het komt voor dat bij het openen van een pagina op GV een melding in beeld verschijnt dat de huidige pagina probeert de site Facebook in de lijst met vertrouwde webpagi'na's te zetten. Wat is er dan aan de hand? Is degeen die op die pagina een vraag gesteld heeft dan lid van facebook en heeft die site dan een zodanig programma'tje bij die persoon ingebouwd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hm.. Klinkt mij alsof je een spiware infectie hebt. Een software pakket welke tracht jou zover te krijgen dat bepaalde sites als 'veilig' gezien worden.

Ik zou een spyware scanner (/virusscanenr) over je systeem laten gaan.