Hoe kom ik aan backlinks?

Ik kan absoluut geen plekken meer vinden waar ik backlinks kan regelen, geen sites, laat staan met een hoge PR-ranking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Schrijf artikelen en zet interessante en actuele informatie op je site. Andere sites kan je dan vragen dat over te nemen met een verwijzing naar jou, op fora kan je verwijzen naar je site met die informatie en als je artikelen echt goed zijn zullen andere bloggers/website's je vanzelf gaan citeren en een backlink plaatsen. Dat is de beste manier om het te doen maar het is altijd lastig ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat je veel mensen in "het wereldje" kent. Wat dat wereldje is hangt natuurlijk van het onderwerp van de site af. Als die over bijvoorbeeld over goeiekope konijnenvoer gaat, dan ga je de landbouwbeurzen af om contact te leggen met producenten daarvan.